shopping

Nu har jag varit och sprungit runt på stan. Fy vad det är jobbigt, stan är lite för stor för mig ;) Göteborg var bättre på den fronten tyckte jag, man kunde gå runt i stan utan att bli lika trött som man blir här. Fast här finns det mer att välja på tycker jag, fast then again; jag var mest på de vanliga ställena i gbg, finns ju säkert massor av kul affärer utanför de vanliga områdena.
Jag köpte två stickade tröjor på en affär som börjar på g (tror inte man får göra reklam här så jag nämner inget namn). Första gången jag handlar något där överhuvudtaget. Men det var bra pris och jag behöver stickade tröjor inför vintern. Det blev en grå och en mullvad. Sedan ett par bra träningsbyxor också, eftersom jag ska springa (läs jogga och gå) en mil på söndag så vill jag ha ett bar bra byxor som inte ramlar ner när man rör sig. ;) Dessutom hämtade jag min nummerlapp och fick en påse med lite onödiga prover och massa små broschyrer.
På vägen dit försökte jag se om det var mycket tjejer i min ålder men det var en medelålder på ungefär 40 tyckte jag...vi får se på söndag. Några yngre måste det ju finnas. Men annars gör det ju detsamma, jag kommer i alla fall bara kämpa mig runt och låta som en åsna (jag gör det när jag får astma..) och försöka att inte bry mig om de andra som springer.
I tisdags sprang jag fem kilometer och fick inte ens träningsvärk, det är respekt!

Nedan följer en liten bilddagbok.

Förra veckan gjorde jag ett par nya halsband, blev dock inte helnöjd med dem, men de är okej.


Halsband i knutteknik (vaxad lintråd) med röda och metallblanka glaspärlor och små silverdelar. Detta halsband viras runt halsen istället för att låsas.
61270-27

Detta halsband är gjort av små glaspärlor i olika färger i två rader, med ett gult snäckskalshänge i form av en cirkel.
61270-26

Idag hämtade jag min "presentpåse"
61270-28

och så fotade jag Rune och Ronja när de var gulliga med varandra
61270-25

Dessutom bakade jag chocolate chip cookies
61270-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback