Busy day



Idag har det varit full rulle. Först skissade jag på beställningsbilden till Tessan, det gick rätt okej. Men jag kan inte bestämma mig för vilka bilder som ska vara i den slutgiltiga bilden sedan...får skissa mer. Jobbade ett par timmar igår med det och så imorse då.
Sen åkte jag till Farsta och köpte ett par hängseljeansshorts. Jag kanske inte ser supersexig ut i dem men fasen vad sköna.
Köpte även lite studentpresent till min kusin som tog studenten idag, samt present till tvååriga Kalle som vi också träffade idag.
Passade i Farsta på att köpa en hängblomma eller vad man nu kallar det. En blomma att hänga upp på ballen i alla fall. Mörklilablå färg, jättefint. Nu är jag helt slut och ska bara slöa i helgen. Ja, kanske lite lek på gården, om W får bestämma men annars kommer det bli rätt lugnt i helgen.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Hej hopp i värmen, fast det är ju lite svalare idag:)

Vi ses i veckan hoppas allt är bra:)

Kramisar

2011-06-12 @ 14:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback