Enbart text

Funderar på lite bilder jag pillat med senaste tiden. Har två bilder på g som aldrig blir klara eftersom jag aldrig hinner rita på dem. Men nu närmar jag mig att möjligen bli klar. Det är väldigt mycket små detaljer i dem, därför har det tagit extra lång tid också. Ska försöka scanna dem ikväll om jag hinner bli klar med dem, så kan jag visa. Om någon är intresserad sen kanske man kan beställa dem printade? Jag funderar på att sätta dem på väggen själv faktiskt...lite ballt med alla små detaljerna. Jaja...tjaaat.

Imorgon är det självstudier och jag har två sidors paper att skriva då. Ska hinna det imorgon alltså. Har inte haft tid innan, för vi får inte någon skriv- eller lästid på skolan inlagt i schemat. Jättekonstigt tycker jag. Sen ska jag hämta W och sen kommer troligen min bror och min brorson hit och brorsan ska fixa lite rolig belysning här hos oss.

Ja, sen är det helg. Får se vad den bjuder på.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Lite belysning glädjer i mörkret nu när snön kom tillbaka.

kanske ses på lördag:)



kramen

2011-02-10 @ 20:01:16
Postat av: lady thirty

spännande att se fortsättningen :)



sv: nej hon jobbade inte, tror att hon var på kick off :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback