Vår och jelly kiss


Har ett nytt läppstift, roooosa och superfint tycker jag. Pink parfait heter nyansen. Från Isadoras nya Jelly kiss-kollektion. Syns ju inte superbra på bilden men jag gillar det jättemycket. Mjuk och len i konsistensen och jättefin rosa nyans.

Nu är våren här. Ja men visst fan är den det. Solen skiner, himlen är blå. Det är 17 grader ute och jag är inne. Inomhus. In the shadow. Har inte kommit ut än, då W tycker vi ska vara inne och INTE vila.
Men men, imorgon är det lördag och vi ska försöka vara ute hela dagen. I alla fall det mesta av den. Jag blir så mycket gladare av soligt väder. Dags att fixa på balkongen snart också. Måste få bort presenningen som ligger där och tar upp halva balkongen och slänga gamla vissna blommor. Plantera nytt och ställa iordning. Köpa ett parasoll måste vi denna vår också. Är så glad för vår balkong. Blir ju som ett extra rum på sommaren. Ett varmt solrum.

Nu återgår jag till att försöka få W att vila här...

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

OOOOO vilken snygging till dotter:)



Kramisar

2011-04-15 @ 16:21:02
Postat av: Jenny

wow, vilken fin bild! :)

Postat av: fifi

Vad vacker du är!



Till sist kom hon ut, min lilla Kiddo :)



kram

2011-04-16 @ 20:16:14
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Jenny

ja jag gillar ballen jag! ;) åh ja, fixa eran också. det var riktigt skönt att sitta därute igår i solen kan jag lova.



yes jag är ledig då så jag kan komma. count me in! :)

2011-04-16 @ 23:06:23
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Madde

Vacker bild =)

2011-04-17 @ 21:27:58
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback