gigantodruva och nostalgi


Nostalgitripp till barndomens favoritfilmer. Detta var en av mina absoluta favoriter. Hittade den på cdon och kunde inte låta bli. Hoppas W gillar den också, sedan.

Sitter hemma med osminkad feja (inte för att man måste sminka sig, men det är något jag typ inte klarar mig utan...) och ska snart fixa mig för att skynda till stan och köpa ett block. En ny uppgift i skolan är att teckna. Vi ska köpa ett block med minst 30 sidor och fylla med bilder under VFU som börjar på måndag. Temat är Fragment. Är rätt sugen på den uppgiften. Massa ritande.

Och kolla denna druva då. Har ni sett något liknande? Haha!


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Ja du mega druva:9 undrar om kärnorna tar sig så kanske man kan plocka mega druvor på balkongen sen;)



Kramisar

2011-04-08 @ 13:18:04
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag som har cravings på just vindruvor. GE MIG! hahahhaa

Postat av: Wysteriia gets in shape

Svar: TAck för hjälpen med frågan. Kände mig verkligen helt lost och orkade inte läsa på om det hela...haha :)

2011-04-11 @ 11:29:16
URL: http://wysteriiagetsinshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback