RIP Corey Haim

När jag var liten var jag kär i några kändisar...ja, vem var inte det. Det var Jesper Salén, Elijah Wood (när jag var elva och 13 år) och så Corey Haim (mellan typ 10-14). Alla filmer jag hade inspelade med honom. Fast getaway, Nu är det kört, Just one of the girls, Silverbullet, Lost boys (för övrigt en av de bästa filmer som någonsin gjorts!), Rollerboys, Lucas, oh, what a night... med flera. Jag spelade in alla filmer med honom och tittade på dem jämt.
Läste idag att han gått bort. Av en överdos.

Känns alltid lite konstigt när kändisar går bort, särskilt de man haft en speciell "relation" till.

Så, Rest In Peace Corey!


bild: livecitizen.com

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

eblv också ledsen när jag läste det där.

Och ja Lost Boys är underbart bra!

Postat av: jenny

en flyttlåda med massa små grejer som man inte tänker på att man måste ha men ändå måste köpa på sig på en gång, lite smått&gott. två grejer var lite finare saker jag visste att hon verkligen ville ha.



är allt bra med er? kramar

2010-03-16 @ 12:35:28
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men gumman. Ok nu vet jag inte alls hur du ser ut med en kula på magen så jag ska inte säga klyschor och skit. Men du kan väl testa dom?

De är jäkligt sköna och rymliga och jag har inte heller nån särskilt platt mage och mina lår är ju jäkligt bastanta. Tog strl 40 bara för att de skulle få lite slapphet om låren.

2010-03-18 @ 13:37:28
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag får inte heller på mig jeansen som ligger i min garderob..jag har till och med ett gäng trosor som är åt helvete för små...känns som jag exoanderar hela tiden fast jag inte vet varför.

Blä.

2010-03-18 @ 19:02:37
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: jenny

katten kommer inte än iaf, har liksom hittat nån än möjligt att jag väntar till hösten också.. :)



ja det vore så mysigt om ni kom hit! men det e klart att det e lite krångligare för dig än mig. om du ville försöka åka tåg och fick sällskap av ann så sa mamma att hon gärna tar halvledigt nån dag för hon vill ju också gärna träffa er! vi får höras av.



annars är allt bra med mig tack! :) hur mår fina malin då? :) kraaam

2010-03-18 @ 22:38:00
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vore dock mysigare att ha en liten ateljé tillsammans med dig =)

2010-03-22 @ 15:28:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback