portfolioprutt

Sitter i min ensamhet (det känns väldigt konstigt) och försöker lista ut hur jag ska göra en portfolio...tänkte försöka greja den den här veckan nämligen. Men det står still. Hur ska jag lägga upp den, vad ska jag ha med? Visa bredd eller en viss stil? Visa process eller färdiga grejer? Svårt ju!

Sen börjar skolan på måndag också, jag börjar 4:an. Eller egentligen börjar jag trean, men den kurs jag skulle gå (en konstinriktning) kommer inte att finnas tillgänglig förrän till vårterminen så jag får gå i fyran ett halvår, med min gamla klass. Sedan byter jag till de som börjat ettan nu i höst. I våras gick jag med de som gick tvåan...en del byten blir det.
Min utbildning är 4,5 år i fall det är någon som undrar.

Sida ur en av mina portfolios från skolan, processarbete och tankar, brainstorming. Hjärngympa!


Kommentarer
Postat av: CAROFLINA ♥ Min jävla blogg...

Hahaaa, jag har också en sån där portfolioprutt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback