Spiky purple hair


Tänkte att nu när det äntligen blitt lite scannat, kunde jag visa en bild. Det är en bild jag ritade den 20 maj så den är en månad gammal nästan precis, minus en dag ungefär. Jag har använt mina promarkers till denna, men har så himla mycket kvar att lära mig när det gäller de pennorna.
Kanske att jag borde byta papper också eftersom jag, som jag sa förut, ju använder ett ganska kraftigt ritpapper. Det är det jag gillar mest, men på bättre papper borde det gå bättre att få det fint med promarkers, även om de ju är tusen gånger bättre än vanliga tuschpennor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe nej den var galet god:) Smakerna: Regnbåge, äpple/kanel och choklad champagne:D



Trevlig midsommar på dig!

Postat av: Barbro

Härligt att se att du hittar till bloggen lite igen. Hoppas att du mår bättre! Kram!

2009-06-19 @ 19:49:48
Postat av: mamma annsan

Jättefint så roligt att du är tillbaka här igen:) Fortsätt att sätta ut fina bilder nu:)

Ha en fin midsommardag.



puss o kram



2009-06-20 @ 13:52:36
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fint Malin! Som alltid!



Tror inte jag har orken att läsa böckerna på engelska vet inte varför har inte haft problem med att göra så förr men nu känner jag instinktivt nej..haha =)



kram

2009-06-21 @ 11:19:54
URL: http://garderobsgrubbel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback