7 fiskpinnar

Jag är sååå trött och såååå sugen på att krypa ner i sängen och sluta ögonlocken och bara sooooova.

Jag fick klart byggandet idag i varje fall, dock hann jag inte med att hänga upp en sak i taket men det skulle min lärare göra åt mig. Det är inte alls trevligt att stå upp från kl 10.00-15.30 (jag har jobbat med sånt...att stå upp hela dagarna menar jag, jag har arbetat som lokalvårdare och hotellstäderska bland annat...), särskilt inte i min nuvarande sits...(sits?...jag stod ju..hahahahha! Ja, jag ääär trött!) så jag bad att få gå hem vid halv fyra då alltså...
...det var så skönt att sätta sig på bussen och veta att man snart var hemma...sen när jag var hemma orkade jag inte laga middag utan stekte 7 fiskpinnar som jag åt. Ja, utan nåt till. Mums...

Bjuder på en bild från...2008. Inte så länge sen men säkert många som inte sett den.



Kommentarer
Postat av: renate

okej, tack desamma!:)

vad ska du göra ikväll då? ;)♥

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

har också varit helt konstigt trött idag..gick upp, duschade, gjorde frukost, satt vid datorn och klockan 11 mådde jag så illa av trötthet..det värkte i magen av trötthet av att sitta upp så jag la mig och stensomnade i 3 timmar.



hopas du sover gott nu malin!

2009-01-15 @ 00:24:00
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: renate

hhe jo det är bra att man hittar fint på rea ;)

allt bra annars då? :)

2009-01-15 @ 20:45:36
URL: http://renatekristina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas knapparna höll till du kom hem o att de håller längre med:) annars får jag göra om det.Vi höres o synes nästa vecka:)



Kramis

2009-01-15 @ 20:56:05
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så duktig du är =)

2009-01-16 @ 10:57:29
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback