Mot den gamla gröna plyschsoffan!

Smoothie är gott, smoothie är mättande, smoothie är nyttigt. Yey!

Va jag längtar efter den där sablars soffan alltså. Hade vart perfa en dag som denna. Har inte sovit så bra inatt, kanske 2,5 timmar och skippade skolan idag. Känns dumt men jag är så trött så det svider i ögonen och jag hade bara suttit där och gäspat. Ja, det jag ville komma fram till var att det hade ju varit så skönt att kunna lägga sig i den nya soffan med en filt och vilat lite...men men. Snart så!

Solen skiner ute, den värmde mig om benen när jag var ute. Blå himmel och sol...det är så det ska vara. Då gör det inget om det är lite kallt..eller jo...det får ju hellre vara lite varmare men solen gör tillvaron lite lite myspysigare.

Mot soffan...den gamla...gröna plyschsoffan..

Kommentarer
Postat av: yasmine

ne de är kanon gott. hehe nu ska jag ut på hund promenad i snön krams

Postat av: Anonym

mm den såg fräsch ut, fint foto:)

2009-02-11 @ 09:30:04
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Matilda

åh, smoothie! det var jättelänge sedan jag drack en sådan.

2009-02-20 @ 19:43:07
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback