En önskan om ökad fantasitillströmning

Idag ska jag faktiskt rita lite hade jag tänkt...började lite smått igår men fann ingen inspiration så idag hoppas jag på mer fantasiglöd i mina fingrar.
Det är en jobbig känsla när jag känner att jag verkligen vill skapa något, måla eller rita eller vad det nu må vara...och så orkar jag inte. Sitter och tänker på allt jag vill men inte orkar.
Den här veckan är VFU-vecka i skolan men jag orkar inte med den på grund av personliga omständigheter så jag är hemma och gör skolarbete istället. Med skaparpauser då alltså.

Får se om det dyker upp någon ny bild här senare under dagen eller kvällen.
Tills vidare får ni en bebisMalin:


yup, that's me. Haha!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

sötMalin!

Då har vi varsin tecknardag då=)



men det är din fina nuna jag inte åt till ett dugg när jag ritar..kanske för att jag hyser för mycket kärlek till dig så jag blir för nervös för att rita fel..



kram

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ok ine ritar fel...ritar fult..hehe

det blir liksom inte du på bilderna.

buhuhuhu

2009-04-20 @ 12:10:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: malin-heléna

Sådan söt bäbisMalin. :)

Hoppas inspirationen kommer idag då.



Här är det molnigt och tråkigt, tur det eftersom jag måste jobba i eftermiddag. haha..

2009-04-20 @ 13:16:15
URL: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback