Mössan på och That 70's show


Jag begav mig ut på en kort promenad till Hemköp där jag handlade lite middagsgrejer. Det var en ansträngande tur. Jag var klädd i mössa och sjal för det behövs när man har feber och det är kyligt ute. Såg kanske rolig ut för ingen annan så långt jag kunde se, hade mössa. Men det var skönt med mössa, hade ju skitigt hår också, bra sätt att dölja saker på. Ja, som skitigt hår då..lite svårt att dölja andra saker under en mössa iofs...hmm..

Såg nyss That 70's show. Jag tror att det var sista avsnittet, det kändes åtminstone så. Jag slutade se på That 70's show när alla slutade, som Eric och det kom nya med som jag inte alls gillade, men idag såg jag det som jag gissar var det sista avsnittet och då kom Eric tillbaka på slutet. Woo, the happiness!
Ett av mina absoluta favoritavsnitt är Star Wars-avsnittet. :D

Näe..nu blir det vila igen..

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag vart helfrälst i den serien i två säsonger, sen flyttade jag till sthlm och jag missade typ allt på tv...jobbade konstiga tider..gjorde annat..sen kunde jag aldrig börja titta på den igen.



du är sötare än sötast i mössa.



nu verkar jag komma upp två ggr i okt - 16-17 och 28-29.

Postat av: Sophie

Hittade det här forumet: http://bakverk.ifokus.se/ och tänkte direkt på dig, du som är så duktig på att baka och dessutom är konstnärligt lagd. :) Kolla in tårt-trådarna, många riktigt häftiga tårtor! En hel djungel med tillbehör ju, sugarpaste och flowerpaste och fluff och allt vad det heter. :) Sugen på tårta blev jag också... ;p

2008-09-17 @ 22:14:19
URL: http://luneas.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback