It's a blurr



It's all a big blurr, a blurrblurr.

Jag är fortfarande sjuk, mår sämre idag. Ingen feber i alla fall, skönt det. Vaknade även inatt med magknip, kallsvettades på toaletten i en halvtimme innan det gick över av sig självt. När jag gick tillbaka till sängen var mitt nattlinne (min natt-t-shirt) helt genomblöt och kall...usch...
Så, fick inte så mycket sömn inatt heller alltså..och jag har en hemtenta på ca 8 sidor som ska skrivas...kul kul.

Hoppas ni har en finare dag än jag, alla människobarn.

Kommentarer
Postat av: Benita

Svar: Usch! Jag läster nu att du var sjuk. Jag har varit det också, men nu är det över :-) Hoppas du blir piggare snart!

Postat av: Sophie

Men usch då. :/ Hoppas du kryar på dig snart! Jobbigt att vara sjuk ju... KRAM!

2008-09-16 @ 12:22:04
URL: http://luneas.bloggagratis.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

men gumman! du kanske ska gå till doktorn?

Eller kan det vara magkatarr som spökar...gå och köp losec mups på apoteket och tugga rennie.

massor av kramar..





och jag älskar fotot

2008-09-16 @ 15:37:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback