Talkat och talkat, mätt och mätt, uppsatt hår och posa snett

Idag har jag talkat och talkat, mätt och mätt om...ojojoj...vilket pilljobb det är med screen...men jag har fått till måtten nu så det är bara att hoppas på att ingen kommer dit nu och ändrar nåt, dååå blir Malin suuuur.
Försökte blanda till lite färg också, även det är ju en hel vetenskap. Fick inte till den rosa nyansen jag ville ha, men det blev en fin neoncerise. Hohooo! Jag tryckte inget idag, det hann jag inte. Ska ta med mig lite lakan eller nåt hemifrån och trycka på som test, istället för att förstöra mina fina tyger jag köpte. De trycker jag på sist sedan. Ska ta med kameran imorgon också, och dokumentera lite.

Igår kväll, när vi kom hem från Martins päron, fick jag plötsligt ont i halsen. Sedan rev det och rev inatt och det har inte gått över. Istället har det blivit värre och näsan har börjat rinna och jag känner mig allmänt rätt hängig. Det är inte pollenallergi, för det har jag av erfarenhet inte ont i halsen av. Sen käkar jag ju allergimedicin nu mot pollen och känner inget av pollenet. Så...det är vanlig hederlig förkylning.
Jag som hade tänkt träna gym idag. Det får jag skippa, för det känns inte alls bra att göra det med sjukdom i kroppen. Så jag ska ta en långpromenad ikväll innan sängen istället.

Trots att jag inte mår bra fotade jag lite egobilder. För nåt måste jag ju visa här i bloggen och nu var det väl ett tag sen va? Jag har inte hunnit rita något nytt så det kommer senare mot helgen kanske.


klick


Idag har jag uppsatt hår i en liten boll. Jag trivs inte alls i det men det är så satans skönt med uppsatt hår. Så ibland har jag det i alla fall. Fick komplimanger av Freja i klassen som tyckte jag var fin i alla fall. Det var roligt!
Den sista bilden här är från igår, det är en jag med en ny klänning, den som syns i några inlägg ner här. Tycker den ser mer vinröd och verklighetstrogen ut i färgen på den här bilden.
Jag ser helt bedrövad ut på bilden, haha, gudanemej! Sen står jag rätt konstigt så man ser inte så bra hur klänningen ser ut, men det är ju mindre viktigt kanske. Haha! Ja..gudanemej...den är i alla fall lite pösig upptill liksom...äsch, jag ska inte ge mig på att försöka förklara. Hoho!

Nu ska jag göra middag, sen försöka vila lite om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: J

Härlig blogg.

Kolla gärna in på min blogg :)

Kram

Postat av: Linn

hej, de var jag här igen hehe (A)



jag undrade om du skulle kunna tänka dig att göra en header åt mig, med en teckning. Det skulle vara jätte busigt, men de är inget krav! :)



kram

2008-05-26 @ 21:35:25
URL: http://lindeliee.blogg.se/
Postat av: Amanda

De orden var du väl värda. Känner igen det där med mycket i skolan. Det ger en inte bara ont om tid utan stressen brukar, i alla fall för mig, få mig att tappa suget för sådant som jag tycket är kul. Men jag ska hålla koll på din blogg de kommande dagarna ;D



Kram, kram

2008-05-26 @ 23:53:33
URL: http://amandastefansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback