Ta en titt in i Malins näsborrar

Idag fick photobooten jobba igen. Hahaaa. Ja..måste man så måste man. Jag har helt knasigt hår för jag sov med en boll på huvudet. Alltså, en hårboll, eller hårknut eller vad fan det nu kallas. Det brukar bli fint och ge mer volym men idag ser det bara knasigt ut.
61270-124961270-1248

Som tur är så syns det inte på bilderna. Haha. Man ser lite av vårt vardagsrum i bakgrunden där, bokhyllorna och en fåtölj. För den som är intresserad. Jag sitter nämligen i vardagsrummet när jag sitter vid datorn. Min lilla egna hörna är just där.
Sen tyckte jag det inte var mer än rätt att ni skulle få se in i mina näsborrar. Håll till godo.

Nu ska jag bege mig till Farsta en stund. Införskaffa lite nödvändigheter och kanske nåt kul, det beror på pengarna. Är typ pank den här månaden också. Blä.

Mossa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback