ZipADeeDooDah

ZipADeeDooDah
ZipADeeA

My, O, My what a wonderful day!


Jag sitter i köket, med handduksturban på huvudet och ska snart åka till skolan för den sista skoldagen. Jag har på mig min favoritklänning all time. Jag är så glad. Jag tänkte imorse...ska jag prova den...hoppas på att den passar eller börja gråta för att den fortfarande är för liten.
Den passade.
Om än lite tajt över bysten, men jag kan ha den. Så nu funderar jag på om jag ska våga ha den på mig i skolan. Tänk om den spricker för att den är för tajt eller så. Den känns rätt rejäl i tyget så det borde inte bli så. Jag får röra mig försiktigt och inte dra ut med armarna för mycket.

Aj rilly lav it, det är verkligen min favorit. Älskar mönstret och modellen.

Nu tänkte jag visa en bild här, på hur den ser ut..men det verkar inte som man kan ladda upp gamla bilder från arkivet...i alla fall inte så långt tillbaka.

Nåja, kika
här istället.

Scrolla ner en bit så kommer du till det inlägget om kläderna...fan..är jag verkligen så oteknisk..trodde det var att länka till den texten men det gick bara att länka till den kategorin...va faaaa---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback