Lunchtajm


fotat av mig

Nu hade det inte varit helt fel med lite av den mat som vi fick igår på Berns. Oj va gott det var.
Jag håller på och lagar hemgjord tomatsås med massor av vitlök som jag ska äta med fullkornspasta om en stund. Lite sen lunch. Ikväll åker vi ut på landet så jag kommer nog inte ha internet till hands då...ojoj...hur ska det gå. Fredag, lördag och söndag...och ingen blogguppdatering från Malin...inte bra. Men så är det och det är ju lite svårt att göra något åt det.

Nu, lunchtajm!

Kommentarer
Postat av: camilla

mums, det såg gott ut? va det gott då? :)

bra och söt blogg, ha det bra och glöm inte gå in på min och läsa och kommentera va? :D

Postat av: camilla

mums, det såg gott ut? bra och söt blogg, ha det bra och glöm inte gå in på min och läsa och kommentera va? :D

2008-06-19 @ 14:11:29
URL: http://camillajarstig.blogg.se/
Postat av: Parre

Jag som inte ens gillar sushi blev just sugen.. såg ju asgott ut på denna bild ju!!

2008-06-19 @ 21:37:32
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback