Live Luxe and eat Indian food

Såhär såg jag ut när jag satt på t-banan i Skarpnäck och väntade på att tåget skulle gå. Intressant va?


På restaurangen så var jag såhäääär glad!

Och den här fick jag av Martin idag. En parfyyym!

Live Luxe, av Jennifer Lopez.
Inte trodde jag att jag skulle skaffa mig en sån där kändisparfym. Hihi! Till mitt försvar kan jag säga att jag faktiskt inte såg att det var Jennifer Lopez innan jag luktade på den.
Jag har inte en enda ordentlig parfym nämligen så jag har kommit på att jag vill skaffa mig några väldoftande sådana. Den här luktar verkligen Malingott. Haha. Jag fick välja parfym själv också, värsta lyx.
Kanske kan köpa mig en i månaden nu eller så. I alla fall ett par stycken till vore najs. Gillar Moschinos Hippie Fizz, i love love och Funny, men de får jag köpa en annan gång. Rätt skapligt dyrt med parfym ja...


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Tydligen så sitter folk o googlar fram svaren asg

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

men det är ju skitduktigt malin!



jag ahr gått uppför slalombacken plus några kilometrar på berget.



Ska stinalee ha bloggträff..hmm..

har inte fått nån inbjudan iaf.

Ska du gå?



kram!

2008-06-28 @ 15:45:49
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

haha nja, det är snarre kjol + ökade kontraster + vinkeln som ger baken extra glans istället för dess egentliga degighet, haha.



Tja, varför skulle inte en talangfull, snygg, söt brutta som du bli bjuden? Du BORDE blir bjuden på allt babe.



Tror inte jag blir bjuden heller..känns som jag är lite för "utböling" för sånt där..

kram

2008-06-28 @ 15:49:27
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback