Drink Pink!



Idag har jag druckit rosa drinkar, pina coladas och ätit en av mina paradrätter. Martins familj var här och åt med oss. Grannarna har fest och det stojas ute på gården. Vi har sett Eragon och ska byta lakan i sängarna, för att kunna sova i nytvättade sängkläder = wünderbar.

Nu är det dags för toalettbesök och tandborstning, ordning och reda.
Imorgon är det en annan dag, en helt annan faktiskt. Jag ska cykla till mamma och vi ska ut och promenera.

Kolla, it's the mat from idag, lovely lovely!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

och snart hoppas jag att jag får dricka eller äta nåt emd dig =)

Postat av: Barbro

Maten var inte bara vacker den var också god! Tack Malin och Martin!

2008-06-13 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback