Taking it slow


jag målar akvarell, sitter på ett litet berg vid vattnet på landet

En dusch senare...
Jag sitter i vardagsrummet och surfar lite, det kurrar i magen och Rune pratar tyst i buren medan Rocki ruvar på sina tre nylagda ägg och Ronja vilar. Martin sitter i köket, med sin bärbara dator. I badrummet dunsar det från tvättmaskinen som snart tvättat klart.
Efter att jag joggat runt en stund, bara ca 2-3 kilometer men det gjorde gott i alla fall, gick jag in på ica och handlade lite. Det blidde lite honingsmelon, rostbiff, potatis, lök (ska göra en potatissallad, ljummen sådan), toalettpapper (ska inte användas i maten, hohooo) och lite annat.
Jag har försökt få tag i min broder, men han är onåbar så jag vet inte om han kommer sen, men mamma och Rollokolan kommer i alla fall. Jag bjuder på lite fika och mat. Om de stannar så länge vill säga. Annars får jag och Martin mumsa på maten sen.


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Tack för en förträfflig måltid, gott som alltid hos dig:) Ta de lugnt i skogarna i veckan:)



Kramisar

2008-07-19 @ 19:29:58
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

underbart gulligt vackert malin!



usch är så dålig på att kommentera för tillfället - har inte tid..

men jag tänker på dig bästis!

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback