Känn ingen sorg för mig Göteborg


Ibland saknar jag Göteborg jättemycket. Jag tyckte så mycket om staden och att bo där. Det enda som var jobbigt var att alla man kände, familj och så...bodde i Stockholm. Så därför bodde vi inte kvar i Göteborg.
Det här är en bild av hur det såg ut i vårt vardagsrum i den första lägenheten som vi hyrde i andra hand av en jätteschysst kille. Provisoriskt möblerat javisst, men fan...jag gillade det. Vi bodde vid Backaplan nästan.

I slutet av juli blir det Göteborg igen, fast bara ett par dagar och då på vandrarhem. Fast jag gillar vandrarhem. Vi kanske till och med har råd att bo på hotell, ska höra med Martin. Vi ska shoppa (i alla fall jag) och träffa lite vänner och så höjdpunkten: Se Carl-einar! Yeeeah!

Men idag, är det en riktig sommarmorgon, precis så som sommarmorgnar ska vara. Varmt, soligt, tyst (förutom mina fåglar som skriker...varför gör de alltid det på morgonen...kvittra fåglar, kvittra!) och jag tänker på landet.

Nu - mot jobbet och de sista arbetstimmarna. Sedan är det semester!

Oh oh oh oh De e sommar
Oh oh oh o folk i parken
Oh oh oh oh De e sommar
Oh oh oh vi lättar från marken
Wihooo, Ragge, Wihooo!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh det såg ju megamysigt ut sötis!

och ja vi ska shoppa i gbg och i stockholm..och tänk när vi är så rika att vi kanske kan ta en weekend i paris eller london =)



jag köpte mig ett 50mm fast objektiv till kameran plus ett skyddsfilter =)

Postat av: Wysteriia

Lyx med semester ;) Jaså har du bott i göteborg? :)

2008-07-13 @ 11:31:20
URL: http://wysteriiasblogg.se
Postat av: johanna

det var så lite så...

2008-07-13 @ 13:28:34
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback