...de med lite vaniljsås på...



Shit va de där muffinsarna/blåbärskakorna var goda. Jag säger bara det...de med lite vaniljsås på...shit alltså.
You must try them!

Idag är det en annan dag...och solen skiner på himlen blå.
Jag vaknade seeent...men jag var uppe till halv tre, såg på Lida på tv3. Så det gör inget. Jag ska jobba 16-22 idag och innan jag drar på cykeln ska jag till kära hemköp och inhandla något som jag kan äta till middag. Nyttigt helst..eller någorlunda nyttigt i varje fall. Jag cyklar ju som en tok nu och då känns det ju bra om man inte käkar blåbärsgott hela dagarna. Åt ju en och en halv sån igår...nu ligger det 8 stycken i frysen. Mamma ville att jag skulle ta med till henne imorrn men det kommer ju så många dit så då kommer jag bara ha 2 st kvar...så jag är i valet och kvalet där. Haha!

Nu ska jag go and wash my hair!

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Denna gång struntar jag i att kommentera texten och säger bara att bilden va riktigt bra. Jag vill också kunna teckna..

Postat av: Wysteriia

Vad jobbar du med? :)



Jag har jobbat 12-19.12 idag :) nu väntar jag på att pappa ska komma hit med hans kamera..:P haha. Min har ju gått sönder o mamma har en skitkamera utan zoom som jag haft senaste veckorna..pappa har också nån kass kamera men jag hoppas att den ska ha zoom iaf så jag har något halv vettigt med mig till sthlm ;)



LÄngtar efter att min kamera ska bli lagad :P

2008-07-10 @ 20:31:57
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Erik Keding

Svar: kluddteckning eller inte, riktigt bra är den iaf :)



dom svarta väggarna blir faktiskt riktigt ballt :)

2008-07-11 @ 03:52:06
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

haha gjorde du?

du har ju inte ens träffat honom =)



Hmm min mamma heter elisabeth i andranamn...änd the likheter continues..



vad ska du göra idag snuttan?



puss!

2008-07-11 @ 11:38:05
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

min mamma heter Eva, så vi har båda mammor med förnamn på 3 bokstäver och elisabeth i mellannamn...spooky stuff this is!



är hon född 1958?

2008-07-11 @ 11:50:48
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback