Pinup fairy nr 2

När jag sparar bilder som jpeg förlorar de mycket i färgintensitet har jag märkt. Alltså, när jag jobbar i Illustrator. Jag brukar spara en kopia som jpeg. Vad trist! Får se vad man kan göra åt det.

Fem timmars sömn inatt, cirka. Ganska trött nu, men imorse var det helt okej faktiskt. Funderar på hur jag ska göra idag. Är lite sugen på att rita nämligen...så det kanske blir en liten ritstund om ett tag här. Om jag inte somnar i soffan innan jag hinner börja.

Okej, här är älvpinuppa nummer 2. Samma sak gäller som för alla andra bilder, nämligen: Inte röra! Alla bilder jag använder på min blogg är mina egna, antingen har jag ritat dem eller så har jag fotat dem. Inga av mina bilder är tillåtna att använda utan mitt tillstånd. Lika bra jag skriver det igen så att det inte blir några missförstånd.

Den här bilden är gjord på samma sätt som den förra pinuppan. Men jag blir lite sur för att färgerna blir så trista, främst när man sparar bilden som annat format..

61270-1110
får ej användas utan mitt tillstånd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback