Pinup fairy nr 1

För ett par år sedan ritade jag mycket älvor. Tjejer (tror jag) verkar ha någon speciell relation till älvor. Kanske beror det på deras vingar, att de kan flyga och det önskar ju alla människor (som inte är höjdrädda?). Haha! I vilket fall fick jag till ett par skisser (max tiominuters-skisser) på några älvor som blidde lite...ja...pinuppiga. Jag vet inte varför men det kanske finns något inom mig som tycker det är fascinerande med pinuppan som fenomen.
När jag tänker efter minns jag att jag, för kanske tio år sedan, köpte planscher med sådana där gamla motiv, typ reklam.
Det var en pinuppa på en av dem ju! En pinuppa som gjorde reklam för BP, bensinstationen. Gröna underkläder hade hon. Haha! Ja, se där, det finns nog något fascinerande där i alla fall.
Den här skissen färglade jag lika snabbt som de andra bilderna. Därav de lite tråkiga färgerna, kan tyckas.

61270-1107
får ej användas utan mitt tillstånd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback