Hugo Weaving? No it's Malin Weaving.

61270-1139

Jag känner att det är lite suddigt framför ögonen. Haha. Nej, jag bara råkade ta en bild utan att få skärpa någonstans (?). Jag tyckte den var lite rolig, fast bara lite. Annars var den rätt tråkig. Hoho!

Ensam hemma igen, faen vad det är mycket fest på Martins jobb. Jaja, jag klarar mig. Har köpt majstortillas och tänkte göra lite tacosevening med mig själv. Inte så kul att äta god mat ensam men jag måste äta middag.

Idag har jag vävt lite på väven. Det är alltså den väven vi började med ute i Hedesunda och vävramen har jag gjort alldeles själv av egenhändigt ihopsamlade grenar som sedan satts ihop till en ram. Wow. Men jag är inte så bra på det här än så trådarna sitter lite hur som helst, vilket medför att själva väven blir mycket ojämn och knasig. Det skiter jag i. Ja, det gör jag. Det blir så fint så i alla fall. Inte för att jag vet hur jag ska göra när jag är klar, med knytandet och klippandet(?). Får ta den till skolan och höra där. Men kolla liksom, va fint jag gör:

61270-114161270-1142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback