En fisk jag såg och det var du!

61270-1106
får ej användas utan mitt tillstånd

Eftersom ingen läser min blogg, förutom typ 25 stycken som i alla fall aldrig kommenterar så kan jag ju lägga ut lite bilder för de närmsta i min bekantskapskrets som jag vet faktiskt kollar ibland och faktiskt, tro det eller ej, kommenterar ibland. Hoho! Det här är också en bild med ett par år på nacken. Den trixade jag lite med också, tills den blev såhär. Alltså, den är ju rätt trist, men det är skitsvårt att få till det som man skulle vilja när man inte förstår hur alt fungerar i programmet man använder. Så...ja, det blir mest enkla grejer nu till en början.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Fin bild, men det e ju som vanligt fina bilder du sätter ut här:)
Kramisar

2008-01-13 @ 16:10:34
Postat av: Barbro

Vadå? Vem? Jag? NÄÄÄÄÄ! Inte ser jag väl ut sån?

2008-01-13 @ 17:49:08
Postat av: madde

va sten den va i ögonen =D

Postat av: madde

oj..mena "stel".=D

2008-01-13 @ 21:42:35
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback