Ego del 3, blandat från dagen

Mossa mossa!
Jag har precis skrattat klart åt mig själv. Jag filmade lite med digitalkameran (den lilla Canonen) och jag är ju faktiskt ganska rolig på film. Det kunde man inte tro. Ja, jag har tråkigt och jag t ä n k e r inte göra något vettigt! Då blir det knas från min sida. Tur att Martin inte är hemma. Men filmerna jag gjorde, de korta snuttarna, visar ju hur många Malinminer som helst, det var helt hemskt att se...usch! Haha!

61270-110161270-109461270-109361270-1092


Där har ni några andra bilder jag tog idag. Spännande värre va? Jag visste väl att ni tyckte det. Haha!

Men sen fotade jag lite snabbt ute på trafiken som man kan se från vår balkong. Jag ville bara se hur ljuskänsligt objektivet var och det var ju tusen gånger bättre än det förra, verkligen. Bilderna blev såhär:

61270-110261270-1095
Haha, ja de är trixade med. Hohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback