Trying to capture fall


Efter skolan tog jag bussen till Bagis, gick av och tog en promenad genom skogen hem. På vägen fotade jag lite av hösten. Eller, jag försökte fota lite av hösten kanske är ett bättre sätt att uttrycka det på. Det visade sig vara ganska svårt då det fortfarande var väldigt grönt och lövigt i skogen. Jag hade hoppats på mer röda nyanser, men ack vad jag misstog mig. Ska ta med kameran imorgon igen och passa på om något rött dyker upp. Är ju svag för rött i naturen.

I går fick jag och Martin lite blommor av Linnéa som jag fotade lite på. Inget ambitiöst, mer snabbt innan maten sådär. Resultatet är längst upp i detta inlägg. Dessutom fotade jag mina solrosfrön:

Men åter till höstbilderna! Här kommer ett urval:

Himmelsbilden kanske inte är så höstig men den fick vara med i alla fall.
Den sista bilden tog jag för att visa hur grönt det fortfarande är där jag bor.


Kommentarer
Postat av: madde

åh, va e d för roliga solrosfrön!!?

Postat av: mamma jansson

Solrosfröna ser godare ut på bild:)
Hösten är fin o ännu finare när solen skiner på alla vackra färger i naturen.
Ha en jättefin färgglad dag.
KRAAAMISAR

2007-09-25 @ 05:47:59
Postat av: madde

malin palin!
en fråga...kommer du ihåg vart ja fixa mina julkort me fotot på mig o pepsi!? ja minns fan inte..=\\\ tips!?!?

2007-09-26 @ 01:19:54
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback