To sum up

61270-705

Snart är det åter vinter, och födelsedagen kommer närmare (10 november). Därefter är det glöggmånad med julafton som höjdpunkt och nyårsafton med iskall champagne och frusna fingrar och röda näsor.
Sedan kommer det nya året.

Ja, kom bara att tänka på det.

Igår var vi på stan och träffade min kusin, hennes kille och barnen. Jag passade på att köpa en bok till skolan. Det spöregnade, vi fikade morotskaka med latte och inne på Åhléns köpte jag och Martin tre filmer; Pans labyrint ( - åh vad bra den var!), American History X som vi saknat på dvd, samt Kalle och Chokladfabriken, den med min favvo Johnny Depp. Dessutom köpte vi en limited edition dvd-box med Linus på Linjen. Haha!

På kvällen när vi kom hem gjorde vi vegetarisk lasagne, som blev supergod. Efterrätt blev enkel glass från frysen. Den åt vi medan Pans labyrint började.

Idag har vi kollat på Kalle och Chokladfabriken igen, minns att vi såg den på bio i Göteborg...när vi bodde där. Till filmen drack vi hemmaskummad latte och åt hallon/björnbärspaj som jag slängde ihop lite snabbt. Det var mumma det.

Nu...är det snart dags för middag! Och innan dess bjuder jag på två bilder från Ronnebytiden, en på en Mimmi i ett träd och en på mig i svart hår.. det var tider det! ;)


61270-704
61270-703

Kommentarer
Postat av: izzabelle,

fina bilder=)

Postat av: Anonym

Hay skalis. Nu har jag också hittat hit. :)
Fina bilder.. men jag hittar fortfarande inte vad du åt till middag.. Sen kan det ju bero på att jag är slö och inte orkar läsa all text.. har för mycket grus i ögonen. :D
Bubble Bobble äger btw. :)
/Christian

2007-09-09 @ 18:12:16
Postat av: Anonym

Nevermind.. nu hittade jag middagsinnehållet. :D
/C

2007-09-09 @ 18:13:12
Postat av: anna

hey snygging! åh du ser så fin ut!
och översta bilden är underbar..även om den vittnar om vad som komma skall vädermässigt..buhuhu
..men du nu börjar det ju bli otäckt med våra likheter...
Jag fyller år den 11 november ju!
hehe
hoppas du hittar allt du vill ha på stan idag baby!
puss!

2007-09-10 @ 09:58:14
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback