Dagens ego

Det känns som det var ett tag sedan jag lade in egobilder. Alltså sådana jag är van vid. Därför tyckte jag det var ett ypperligt tillfälle nu när jag råkade sluta lite tidigare, att fota lite självporträtt och lägga upp. Bara för att det är kul att vara ego. Ehum.



Tre bilder jag fixade till lite snabbt. Inga krusiduller. Just me.

Sedan tänkte jag att....jag visar ju knappt några bilder där jag ser glad ut så jag lägger upp en bild med ett fejkat leende också.



Och den måste man, likaså de övre bilderna, klicka på för att de ska bli lite större och mer intressanta (hur nu egobilder av mig kan bli intressanta?) att titta på.

Kommentarer
Postat av: madde

lika fin som vanligt =)

Postat av: mamma jansson

Åh min vackra dotter med det vackra leendet:)
Nu ahr vi skrivit kontraktet o betalt nu e det bara o se när huset byggs upp steg för steg, så kul det ska bli:)
Må gott KRAAAAAAAAAAAAAAM

2007-09-04 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback