Capecatch och dubbelfika

Nu är det dags att skriva på hemtentan igen. Hungrig är jag och måste nog äta något också. Mat kanske? ;)
Kanske en kopp te och en smörgås, för jag vet inte om jag orkar laga mat...

Var på stan med gruppen idag. Vi var på en skönhetsklinik och pratade lite och satt sen på två olika caféer och babblade om vårt ämne och en massa annat. Blev en latte första vändan och en varm smörgås med citrondryck andra vändan.

Dessutom bytte jag in capen jag köpte igår, till en mindre. Den var lite väl stor den jag köpte igår. Kanske att jag tror jag är fetare än jag verkligen är?? Nu har jag den mindre i alla fall.

61270-761

Jag såg ut såhär när jag kom hem och satte på mig den. Då larvade jag mig såklart.
Martin tycker att den är ful och att jag ser tjock ut i den. Men jag gillar den för den är mysig, varm och lila. Jag skiter faktiskt i om jag inte ser smal ut i allt jag har på mig. Jag orkar liksom inte.

Jag är lite glad att det äntligen dyker upp lila kläder i affärerna. Lila har alltid varit min favoritfärg och lila kläder har jag ju verkligen inte hittat mycket av förr...så lite glad blir man ju när modet ändras så man kan få lite grejer man gillar sådär. Det brukar vara så..jag hittar något varje säsong som jag gillar, men det är ju verkligen långt ifrån allt...vissa säsonger är jag jättesur för det bara är massa fult i butikerna.

61270-762

Kommentarer
Postat av: anna

åh vackra underbaraste malin! du är så fin!
och ja du ser dig nog som större än vad du är för du ser liten ut i mina ögon =)
och nu behöver du inte waita for da pictures längre.
pöss!!

Postat av: anna

tack sötis för de söta orden..
ja jag håller med dig - jag köper aldrig ny garderob för nån säsong utan jag försöker använda det jag har och nu använder jag massa klänningar som jag köpte i våras...
det lär nog bara fyllas på (ständigt) med knästrumpor och strumpbyxor..haha
kramar!

2007-09-27 @ 17:02:34
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: madde

hallå.
familjen fick smaka på kolorna...min bror vägra smaka, min pappa sa att dom e vidriga o att ja e dum som lurar i han sånt äckelpäckel o mamma tycker dom smakar som en blandning mellan skagenröra o cocos...smaklökar!? tror inte d. :P
jodå, doggis mår bara bra i magen, skiter jätte stora bajskorvar, hur dom kommer ut ur den lilla rumpan vet ja inte, haha.
e ledig imorr. YES MAMA!!!
pösspöss!

2007-09-27 @ 22:08:21
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback