Piercing, latte, strössel och pyssel...sen en jag också

Idag har jag umgåtts med min grupp och vi har träffat en piercingsnubbe. Det var mig en väldans trevlig karl. Dessutom råkade jag få se en gammal klasskamrat från gymnasiet, som tydligen jobbade där, i piercingstudion. Sa inte hej.
Sedan fikade vi i gruppen som vanligt. Jag drack som vanligt en latte och så tog jag en liten varm smörgås också.

61270-797

Efter vår gruppträff (alltid trevligt!) så smög jag in på English Shop. Kunde inte hejda mig utan köpte detta:

61270-789

Den runda burken innehåller roligt strössel som jag tänkte använda på min födelsedagstårta som jag tänkte göra när jag fyller år (nähe??) och bjuda på. Mike & Ike gillar jag bara så det fick bli två askar. Böckerna är så söta, tänkte försöka samla alla...hum hum..Nej jag är ingen pryl och godisgalning?

Igår kväll städade jag i sovrummet och fixade på min byrå. Ställde dit "hängtanten" jag köpt och hängde dit en del av alla mina halsband och armband. Böjbara Bengt fick hålla i några av mina armband också.


Japp, sen fick jag egofnatt, som vanligt. Idag har jag sett ut såhär:




Kommentarer
Postat av: anna

fan du är så jävla läcker Malin!!!
wow! du inspirerar mig jämt..med allt =)
mmm fika...fikaär bra skit!
kram!

Postat av: madde

gillar ditt sätt att kombinera färger o att VÅGA. =)

2007-10-03 @ 00:57:25
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Schyler

Gott med godis!

2007-10-03 @ 16:43:59
URL: http://schyler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback