En salig blandning idag


Mossa mossa! Här ser man gammal ut...jaaaa...
Nu har jag kommit hem från min tur på stan. Fick tag i lite grejer. Lite på rea och lite på interea. :) Hittade en kappa som jag tyckte var fin men blev osäker på så jag ska vänta tills imorrn och fundera på det..va jobbigt..

Såhär såg jag ut när jag var i provrummet:

Det där är min utstyrsel idag, enkla kläder. När jag ska prova mycket kläder på stan vill jag inte ha massa krusiduller på mig innan för det är enormt jobbigt att ta av och på allting hela tiden. Så det blidde byxor och tröja. Idag känns de där brallorna stora, som om jag gått ner två kilo eller nåt. Men det har jag ju inte..skumt.

Men jag fick med mig lite kläder hem, det var ju tanken med besöket på stan.

Fotade lite på fåglarna imorse..det blir aldrig bra bilder, men några måste man ju ha på de små liven. Jag kan inte gå för nära med kameran för den hatar de.


Köket ser ut såhär just nu:
61270-861
Fotade även det i morse innan jag gick ut. Vet inte varför. Men nu får ni alla njuta av det också. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jättefint köksbord! Vart har ni köpt det? Någonting sånt där skulle jag också vilja ha... :) Och jättesöta fåglar i fina färger och en mysig malin. :)

Postat av: Jenny

nej kokt potatis gillar jag inte.. det är inte kul att vara förkyld hela tiden, men det är ju minst lika jobbigt med huvudvärk.
vad är det för kappa du har hittat? shoppa är alltid kul =D börjar bli dags för mig att göra det känner jag, blir nog nästa vecka när lönen har anlänt =)
ha det så bra! kramisar

2007-10-18 @ 19:18:28
URL: http://spinningjenny.blogg.se
Postat av: Sophie

Aha! Ikea alltså. :) Men vad heter det då? Tycker att jag har hyffsad koll på ikeas köksbordsortiment men det där måste jag ha missat. Är dte längesen ni köpte det?

2007-10-18 @ 19:45:20
URL: http://www.luneas.bloggagratis.se
Postat av: anna

vilket fint kök ni har =)
du kanske inte gått ner men omformat kroppen och minskat där gumman.
Du är skitsnygg!
massa kram till dig min fina malin!

2007-10-18 @ 21:28:27
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: madde

oj, här har man missat massa bloggar. =P
köket...been there, done that, älskar bordet o stolarna. *ler*

2007-10-19 @ 11:52:02
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback