Small blowing

Har precis kommit hem från restaurangen där jag och Martin åt gott och jag sprang på toaletten 4 gånger. Jag har så liten blåsa...oj oj oj. Dricker jag cider och kaffe så blir det inte roligt. Fast det var ett fint handfat inne på toaletten som jag fick äran att beundra 4 gånger om.

Såg att jag fått några kommentarer som inte är från min mamma. Haha. Klart det är kul att mamma skriver men det är ju lite mer ovanligt om man får kommentarer från främmande människor. Så jag blev jätteglad såklart! Nu har jag ju inte sån där "modeblogg" eller ens en temablogg av något slag men det gör ju inte så mycket. Jag har ju egentligen min blogg för min egen del. Men tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer!

Jag har köpt ett par skor igen. Jag kunde inte hålla mig. Så nu är min samling ännu litet större. Ska ta och fota dem och lägga in tror jag. Självklart köper jag inte märkesskor utan håller mig till Din Sko, men det passar mig bra ekonomiskt. Nu måste jag bara gå in dem lite så jag får ha dem på mig och tänja lite på dem så blir det bra. Jag får nämligen alltid lite skavsår av nya skor.

Träffade Madde igår också, jättekul att kunna ses i alla fall en gång per år. :) Vi hann inte kolla i så mycket affärer eftersom jag inte kunde ses förrän vid halv fem (jag jobbar till fyra om dagarna) men det var kul ändå!

Nä, nu ska jag fotografera lite, återkommer snart med lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att höra att det är fler än jag som har problem med skavsår! =) Mitt tips är att plåstra och lida tillslut kan man gå en del dag utan att känna nått. Skorna var rikigt fina btw =)

Postat av: Malin

Jag ska testa ditt tips..men det är jobbigt att lida ju! ;)
Men jag ska öva. :)

2007-03-26 @ 10:14:52
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback