I think I'm done with the kitchen table, baby

Fotade runt lite i köket idag. Tänkte göra en mini-köksvisning här och nu. Håll i er! (Klicka på bilderna för större)




Lite rörigt är det, men det är liksom lite så vi är, jag och Martin.

De små skålarna med gott har jag drejat själv. I dem ligger just nu lite tortillachips (kan rekommendera de nya som kommit, Santa Marias nya smaker), jellybellybeans samt lite cashewnötter. I den lite större "burken" (som inte syns så bra här), som jag för övrigt också gjort själv, ligger nu lite tortillachips även där, fast en annan smak.
De små skålarna står på ett fat från Indiska. Duken, tabletterna, ljusstaken och ljusen är också därifrån.
På väggen hänger två spindlar, en i metall och en luddig liten sak.
Och, "bollvasen" och den lilla "burken" i fönstret (de gröna) har jag, också de, gjort alldeles själv. Jag är sååå duktig. Dock syns de ju knappt här men vafan.

Kommentarer
Postat av: madde

tjosan malin!
kikade på ditt o martins super fina kök, gillar d!!! =oD tänkte bara säga att..d där stora "glaset" som e lila du har i fönstret på bild nr 2, ja har ett sånt oxå. =) hihi.

Postat av: Carin

Vad mysigt kök ni har :)

2007-03-05 @ 23:59:41
URL: http://ladyscorpio.blogg.se
Postat av: thowe

Riktigt mysigt, gillar verkligen gardinerna. :)

2007-03-08 @ 20:26:06
URL: http://thowes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback