Det var helg

Igår byggde Martin ihop det sista på klädställningen vi köpte på Ikea för ett par veckor sedan. Så nu är det mycket finare i sovrummet. Den fick inte plats i klädkammaren så det fick bli sovrummet, men den passade bra där. Fanns små krokar som jag tyckte var ypperliga att hänga upp halsband på dessutom, så jag slipper ha alla hängandes i badrummet.
Och jag försökte fotografera men det blidde inte bra så jag väntar med bilder.

Och idag är det lööön. Vilket innebär betala lite räkningar och handla mat. Dessutom ska jag ut på en promenad/joggingtur om en liten liten stund. Sen hem och duscha och vänta på mamma som kommer förbi.
Imorrn är det jobbdags igen, denna vecka med lördagsjobb också. Blä. Men jag jobbar i alla fall inte nästa lördag (påskafton).

Igår åt vi förresten våfflor. Men vi köpte färdig mix. Dock var vi så duktiga att vi köpte fullkornsmix. Var jättegott faktiskt, nästan ingen skillnad. Jag gjorde en röra med grekisk yoghurt, tomatpuré, svartpeppar, lök och grillad kyckling (som jag delat i små bitar) som vi hade på. Även lite blåbärssylt, fast inte tillsammans med kycklingen. Till hade vi lite morot och tomat. Så det var inte en helt onyttig våffeldag för oss.

I lördags såg vi "Blood diamond" på bio. Riktigt bra film. Go see!
Innan bion köpte vi ryggsäckar till vår önskade resa i sommar. Dessutom köpte jag lite JellyBellyBeans. Mums.

Nej, nu måste jag bege mig om jag ska hinna innan mor kommer hit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle ja sätt ain bilder? på vadå!?

2007-03-26 @ 22:43:21
Postat av: madde

o självklart kommer in namn o sånt in ordentligt...d ja mena va...skulle ja sätta in bilder??? på vadå!? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback