We travel light

Hej hopp alla vakenfisar.
Snart åker jag och Martin iväg till andra sidan jorden. Packningen är typ klar och jag fattar inte hur lite vi ska ha med oss egentligen. Det är bara packning på botten av ryggsäcken. Förra gången vi åkte var det knökfullt redan från början i väskorna och vi hade med oss så mycket onödigt. Vi har lärt oss av det och nu reser vi lätt och det betyder att jag kan shoppa desto mer på plats. Inte helt fel.
Imorrn ska vi städa lite och packa ner det sista, som tandborste och sånt. Sedan kommer mamma, Rolle, Ricke och hans nya tjej (som jag fick veta om först idag) hit och äter med oss. Jag ska visa mamma lite med fågelburen och fåglarnas mat och hur hon ska göra. Hon ska ju komma hit varannan dag och kolla till och umgås lite med dem.
Idag var Rune riktigt duktig och satt på mitt finger en liten stund, utan att jag hade godis i handen. :)

Nu är det dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Carin

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa, men det är jag helt säker på att ni får. :) Hälsa världen från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback