Mitt hjärta brast idag



Idag träffade jag världens sötaste lilla chihuahuabebis. Tre månader gammal var hon och jag har ju aldrig gillat chihuahuor förut men idag brast hjärtat för den lilla söta. Oj oj oj...och det verkade dessutom som jag inte var särskilt allergisk mot henne (brukar få kliande utslag, typ nässelutslag av hundar annars) för inget märktes...så nu har jag fått dille på sådana hundar. Och franska bulldogar. Fast det har jag haft dille på länge.

61270-587
bild lånad från www.chihuahua.se,
det är alltså inte chihuahuan jag träffade idag på denna bild

Kommentarer
Postat av: mamma

men åh vad sööööt, jag vill också ha. Får nog tänka på saken. ha det bra.
kramisar från mej

2007-07-10 @ 22:08:51
Postat av: Carin

Chihuahuaor är så himla söta. Om jag får för mig att skaffa hund nångång så blir det nog en sån, eller en nån annan liten hund. :)

Postat av: anna

ohh jag har helt fått dille på att skaffe mig en liten liten hund...är ju kattmänniska men stefan allergiker.
väskan här ovan är skitsnygg och ja - indeed gratis!
hihi
Jag hade det mycket trevligt i göteborg trots mmagvärk hela kvälle igår och trist väder..älskar fina hotell och frukostar och komma iväg till storstad....
*många kramar*

2007-07-11 @ 23:19:02
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback