på gång

Nyduschad.

Idag har jag försökt få lite rent i vardagsrum och kök. Har skurat med den nya moppen och den funkar ypperligt. Fåglarna har fått rent i buren samt ny mat och extra godis. Jag göder mina fåglar jag. Nej, de får bara extra godis en gång i veckan ungefär. Rutger däremot, var en riktig tjockis. Men han åt ju allt och man kunde inte hejda honom.
Den nya stegen används flitigt och verkar vara uppskattad. Jag ska hänga dit några plingor vid tillfälle också.

Imorgon är det jobb. 16-22. Fredag besök på ett svenskt inredningsvaruhus som börjar på IK och slutar på EA. Dessutom ska det kikas på stereoanläggning för under tusenlappen åt Martins gudmor. Senare på fredagen kanske vi ska till min bror, men det kan man aldrig vara riktigt säker på. Han fyller 29 och har inte gjort något väsen av att bjuda på nåt. Som vanligt.

Jag fyller 25 om en månad ungefär, den 10 november. Då ska det firas. Fast inte med nån stor fest eller nåt, jag har ju inga vänner att bjuda i alla fall. Så det blir bara en middag för de närmaste i familjen. Den 4 tänkte jag ha ett halloweenkalas med kakor och smörgåsar på dagen och middag på kvällen, så de som orkar får stanna på mat också. Jag antar att alla inte kommer orka så jag delade upp det så att alla som vill hälsa på kan göra det. Jag kommer dessutom att bjuda på lite överraskningar samt eventuell tipsrunda med Malinkunskap. Så ni som läser och vet att ni ska komma hit, se till att plugga ordentligt - det står fina priser på spel! ;)

Sista helgen i oktober ska jag och Martin, och eventuellt också Marika, åka ner till Göteborg och ha lite trevligt. Det var tänkt att ta en tur till Restaurang Peppes på Avenyn på fredagen för det är min och Martins stamrestaurang, förutom Herkules Pizza på Hisingen som gör världens godaste pizzor. :)
Lördagen ska vi kanske en sväng på stan och därefter hade vi tänkt hälsa på hos Sara, Micke och Axel men det verkar struligt på den fronten så vi får se hur det blir med det. Annars finns det alltid saker att göra i Göteborg. Ska bli kul att åka dit och se var man bodde förr i världen. ;)




Kommentarer
Postat av: Madde

hallåååå!!
så ni ska te gbg...då får du lova att komma o säga hej te mig!!

2006-10-05 @ 17:39:13
Postat av: Madde

hallå hallå.

jajjamensan, d e bara o höra av sig när ni e i stan så e ja där. =D

kramis

2006-10-06 @ 23:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback