Varför kallar de det gift? Man betalar ju.

Dagens ego:

61270-77

Nu har jag kommit hem (slutade 18 idag..), hunnit sitta framför datorn och ladda in 50 bilder för framkallning. Svårt, har minst 1000 bilder som jag vill ha på fotopapper...eller kanske är det ännu mer. Innan jag kom hem åkte jag snabbt förbi Ringen och skulle prova h&m:s gift of the day. En besvikelse som inte ens passade över brösten (surprise!) så jag sket i den och köpte ett par söta skor istället...ett impulsköp..aja baja. Martin kanske övertalar mig att lämna tillbaka dem, vi får se. :)
Nu är det dags för städning strax. Ska dammsuga och plocka bort skit från hallen. Ser ut som helvete här verkligen. Vi ska få besök imorgon så det är bara att sätta igång...suck.

Igår tog vi fram vår plastgran som vi även köpte igår, på Hemköp. Den ser helt okej ut och var rätt enkel att sätta ihop. Ska bara få i alla ljusen och julkulorna och det andra som också ska vara i granen. Men det får bli söndag kväll det görs. Finns liksom ingen tid. Inte klokt.

Kommentarer
Postat av: madde

vaffö tvingar martin dig att eventuellt lämna tebax skorna?

2006-12-15 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback