Because I'm Superfly!

61270-70


Hejsan och välkommen till min morgonblogg. Här kommer jag dock inte att skriva något av värde eftersom jag är extremt trött och snart ska åka till mitt kära arbete. Jag kommer troligen hem igen efter femton noll noll, även fast jag hoppas på att få sluta runt tretton, men det visar sig.

Idag ska det bakas lussekatter och nya pepparkakor (de som bakades för ett par veckor sedan råkade av någon outgrundlig anledning bli uppätna). Sen kommer det förmodligen bli sängdags eftersom jobbet pumpar en slut på allt man har vad gäller piggelinhet.

Håll till godo med ännu en liten bild.

61270-71

Kommentarer
Postat av: madde

vilka söt aliens =)))

2006-12-09 @ 10:08:05
Postat av: madde

aliens aliens ALIENS!!! =)

2006-12-10 @ 00:38:03
Postat av: madde

vet du? din målning på dig själv som du satte in bild på för några dagböcker sen...den skulle passa i mitt vardagsrum ;) hehe

2006-12-10 @ 01:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback