Sleep



Tyckte att den här bilden passade nu när jag är på väg till sängen. Eller...kanske inte. Beror på hur man tolkar bilden...

Den är också ur mitt skolblock, som jag de senaste dagarna lagt lite på hyllan. Det blev en stor stress att släpa runt på ett A3-block hela dagarna och hinna med att rita mellan alla andra saker man ska hinna med. Så efter helgen ska jag rita lite mer i blocket igen. Har då två veckor på mig att fylla det till bredden. Eller. Jag ritar bara på högra sidan på alla uppslag. Gillar inte att rita på den vänstra för det kladdar av sig från de bilder som ligger till höger. Typ. Eller nåt. Ja.

Sova!

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Den va fin o den passade ju bra då eftersom du va på väg till snarkofagen:)



Kramisar

2011-05-07 @ 17:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback