Maria Montazami?

Jag vill ha en scanner kopplad till min dator. Det funkar inte att fotografera av bilder, det blir så himla sunkigt. Ser jäkligt bajsigt ut alltså. Men men. Just nu har jag ingen sådan scanner så får nöja mig med att fota så länge för att kunna visa bilder här.
Idag ska jag rita mer på Tessans bild, kanske börja färglägga om jag blir av med prestationsångesten och rädslan för att det ska blir förstört. Nåt ska jag göra i alla fall. En liten del.

Här är en ofärdig bild ur mitt VFU-ritblock. Jag hann aldrig göra klart den! Men någon dag i sommar kanske hon blir klar. En hallonbrutta. Martin tycker hon ser ut som en hollywoodfru, jag är beredd att hålla med. Men kul va?



Kommentarer
Postat av: Tess

Så fin!

Postat av: Tess

Åh ska bli så spännande! Var på ett tidigt ultraljud men tänker nästan så ändå, att det kanske bara försvunnit! Vad gissar du på att det blir då?

2011-06-21 @ 09:26:30
URL: http://www.egowar.se
Postat av: mamma annsan

Lite bling bling på hallonen o det är en hollywood fru:)



Kramis

2011-06-21 @ 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback