Ekkorv

Imorgon hoppas jag bli klar med bilden till Tessan. Känns som den kommer bli bra i alla fall, det känns bra i magen hittills. Hoppas hon kommer gilla den också bara...

I helgen har det varit midsommar och regnat en hel del. Idag var det soligt och varmt och vi hälsade på hos min mormor som numera bor på ett äldrehem (det har hon gjort i ett år ungefär).
Vi skulle egentligen fixat pass men det var 110 personer före oss i kön, så vi sket i det idag. Får åka igen på onsdag och hoppas på att det är liiiiite mindre folk då.
Fick en klänning idag, en brun en. Bajsbrun. Låter ju inte snyggt men den är superskön och jag gillar den massor. Ville ha den rosa också men är man pank så är man.

Imorgon blir det också lite pill med min hemsida som jag ska försöka få klar i sommar. Där ska man kunna se alla mina bilder och vad de kostar om man skulle vilja köpa. Samt annat kul.


Ekorre på trädgren. Made by me!

Kommentarer
Postat av: Tess

Yey jag hejar på dig med hemsidan!

Postat av: Tess

Vad snäll du är fina du!!

Haha, tack typ!

2011-07-02 @ 10:24:21
URL: http://www.egowar.se
Postat av: fifi

Bajsbrunt kan faktiskt vara riktigt snyggt på rätt plagg :)



Jag ska kolla igenom dina illisar här på bloggen och se vad jag fastnar för, förmodligen blir det något älvlikt!

2011-07-03 @ 21:36:34
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Barbro

Vilken fin "korre"

2011-07-04 @ 22:22:38
Postat av: fifi

Tack snälla!

Och den här gången fattade jag vilken mamma du syftade på :)



kram

2011-07-06 @ 19:42:20
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback