Vårsol utanför fönstret

Hej hallå i vårsolens sken. Ja, för solen skiner faktiskt utanför fönstret. Jag håller på och pysslar lite hemma. Ska hämta W vid tre och har hunnit städa lite samt rita liiite liiite. Dessutom har jag hunnit göra ett nytt inlägg till Barnboksprat. Jag har inte haft tid alls nästan, till att skriva där på ett tag nu. Det kliar i skrivtarmen hela tiden men när man inte har tid är det inte mycket att göra...men nu så.
Just nu är det dock Tema Lättläst (och jag har ritat illisen) på BBP men snart kommer jag nog kunna publicera mitt nya inlägg. Tror det är det första på tre månader eller så. Usch. Hoppas komma på banan snart igen då...



Min illis till barnboksprats lättläst-tema!

Har rätt mycket i skolan nu också. Ett paper ska in på fredag men vi har inte fått skrivtid eller lästid till det. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop ett paper på FRITIDEN. Hallå? Jag har familj. Jag kan inte plugga på kvällarna som de som inte har barn kan. LIKSOM.
Jaja, jag får väl ihop nåt jag med. Skulle egentligen jobba med skolarbete (grupparbete) idag också, men var tvungen att sova (sov inget igår natt i princip) och så måste jag försöka hinna läsa lite inför paperskrivandet. De andra i gruppen gör samma sak idag. Helt sjukt hur lite tid vi fått till att läsa och skriva denna kurs...

En bild jag gjorde till förra uppgiften:


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack malin, fast här är det en blandning, linjerna ritade i illustrator, färglagt skuggat o mönstrat i ps =)

Postat av: Maria - fashionstars ☆

underbart med sol :)

2011-02-08 @ 14:00:23
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm fast också sorgligt och smärtsamt att se hur tjock man blivit..och vad mycket pengar man nu röjt ur..=(

2011-02-08 @ 19:32:20
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är en lång historia, jag kan berätta vid tillfälle... Blir så less bara när människor tror att dom får vara hur egoistiska som helst utan att ge nånting tillbaka och till råga på det ändå få allt serverat på silverfat när det finns andra som kämpar mer. Suck, är riktigt irriterad...



Ge henne en stor kram från Nenny! :)

2011-02-08 @ 22:54:00
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Fifi

vilka söta illisar!



Barnmorskan sa typ att det bästa är att föda vaginalt, men om inte det går så är det väldigt bra att det finns snitt. Jag tycker att inställningen till snitt är ganska sorglig faktiskt, det är lite som om man inte har fött på riktigt om det blir snitt, som om man fuskar. Usch!

2011-02-10 @ 10:34:02
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback