Fågel, fisk och mittemellan

Här är mitt senaste alster. En stor teckning på A2-papper gjord med Promarkers. Satans vilket pill med massa saker. Men kul och jag är nöjd med den. Vill gärna ha den på väggen här hemma så måste skaffa en stor ram. Helst vill jag ju ha passepartout så får se hur stor ram som behövs.
Är dessutom klar med Tessans bild, det var supernervöst att överlämna den. Hon betalar ju för den. Och jag känner henne. Då känns det alltid mer nervöst. Men hon verkade gilla den! Pust!



Det är superbajsig kvalitet eftersom jag inte kan scanna den, den är ju i A2 och jag vet inte hur man scannar såna stora bilder...Dessutom är kameran lite paj...

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Kanon fin, du är såååå duktig:)



Kramen

2011-08-09 @ 12:52:23
Postat av: Erika

Vilken härlig teckning!



Sv. Jag tycker fortfarande inte om barn, bara mitt eget och det är ju tur ;)

Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Läckert som tusan, vilken detaljrikedom!

2011-08-17 @ 15:59:56
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback