when mermaids cry



Återigen en bild jag fotat ur blocket. Det är skolblocket. Alltså, det blocket jag ska fylla med bilder under VFU-perioden. Har ritat den här fina sjöjungfrun i alla fall. Alltså, jag gör verkligen inga djupa bilder med speciellt mycket mening i...men det är kul att få rita lite. Använder färgpennorna och bara gör. Jag gillar ju att rita tjejer så det blir mycket girls. Hoho!

Jag är på VFU nu, har lite rast och ritar i blocket. Hade lektion under morgonen. Det gick faktiskt helt okej och de flesta nappade bra på uppgiften jag ordnat. Kul!

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

den med den nakna bruden gillade jag:) Trots naken rumpa;)



kramisar

2011-04-26 @ 13:44:38
Postat av: Malin

Den kommer upp här imorgon! ;)

Postat av: Josäfin :>

Fan vad duktig du är :D

2011-05-06 @ 22:23:33
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback