Barnboksreklam och update, typ



Gå gärna in och läs om barnböcker på
Barnboksprat här. Det är ju jag som är med och skriver på sidan och jag har dessutom ritat denna fina logga! Då måste ni ju kika. Man kan vinna en fin barnbok också, i en enkel tävling!

Idag ska vi på promenad, men jag tror att snön börjat bli en aning blöt nu, tyvärr, så det blir nog en slaskig promenad. Ska ju vara glad att snön ändå stannade på marken så länge utan att vara slaskig! Det är nog nån form av rekord på den fronten tror jag.
Ikväll blir det sedan middag med mamma- och pappavänner och bebisar. Hoppas det blir myspys, men det blir det nog.

Jag håller på med bilderna till barnboken också, måste ju uppdatera mig lite här när jag aldrig skriver. Håller i alla fall på för fullt och blir faktiskt nöjd, känns det som i alla fall. Kanske kommer en sneak peak här senare nån dag.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

fin loggan var :)



sv: Tack så jättemycket

Hoppas du får en fin fredag

Kram

Postat av: Jenny

åh, vill ses! vi får höras närmare och se när det passar :) massor med kramar!

2010-01-22 @ 23:31:02
URL: http://spinningjenny.blogg.se/
Postat av: Sara

Skit snygg loggo! :-) Vad duktig du är.



Jag såg din kommentar hos Spiderchick... Vi har också en liten som haft precis samma problem. Det kan inte vara nattskräck tror du? Det tror jag att våran hade... Börjar skrika helt hysteriskt några timmar efter att de somnat.



Vi har haft problem med sömnen på våran lilla sen hon föddes i april -08. Så det är ett "kärt" ämne. ;-)

2010-02-12 @ 11:36:45
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback