missing the egobombing


Vid
Volkspark Friedrichschain i Berlin.


Längesen ni fick se en bild av mig va...ja men man har ju gått och dekat ner sig lite det senaste året. Ni har inte missat nåt. Ska shejpa upp mig lagom till beach 2011, då kommer ni kanske egobombas igen, så som det var förr i tiden i den här bloggens barndom. Åh, det var tider. Massor av balla egobilder av mig. Älskar de bilderna!

Jag har egentligen inte tid att sitta här just nu, min lilla Martin fyller 30 år gammal idag. Han blir alltså en stor pojke, eller hur? Jag ska i alla fall baka lite inför firandet som sker imorgon och på lördag.

Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Du är så fin min kära dotter_)



Kramen

2010-08-20 @ 13:12:05
Postat av: barbro

Ni är jättefina båda två!

Kan du inte lägga den bilden i dropbox med Wilmabilder så kan jag göra kopia till Inga?

2010-08-20 @ 17:01:20
Postat av: Anna

Du är jättelik min brors fru! Skrämmande! Du har ingen storasyster i norrland?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback