Vaccinated und blä

Idag har jag varit till vårdcentralen och vaccinerat mig mot grissjukan, svininfluensan...kärt barn har många namn. Jag har inte fått någon biverkning ännu. Peppar, peppar! Imorgon lär jag vakna med feber, ont i armen och en liten knorr i baken.
W fick också en spruta, hoppas verkligen det inte dyker upp några biverkningar där, då går jag och hoppar i sjön.
Blä.

Men Martin fick ingen spruta, han tillhör ingen riskgrupp. Vi håller tummarna att folk på tunnelbanan vaccinerat sig och att Martin snart får ta sin dos på vårdcentralen. Läskigt med massa sjukdomar...blää igen.



Nu längtar jag än mer till sommaren. Det är ju så sablars mörkt och grått ute nuförtiden...usch och blä..igen. Jag blir så himla trött av det här mörka. Det hjälper inte att tända ljus, så kom inte med det förslaget.
Jag vill bara ha sol och värme och mys. Vi får försöka mysa till det lite i det här tråkiga mörkret. Varför bor man i det här landet egentligen. Jag har bestämt mig för att starta eget företag, bli miljonär och sen bo utomlands under vintern. Ja, det blir bra!

Kommentarer
Postat av: Besarta

tack :D

Postat av: josephine!

jaha okej, men det är väl mysigt :)

2009-11-18 @ 22:49:45
URL: http://josephineegustafsson.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hate to break it to ya babe..men eget företag ger inga miljoner...buhuhuhuuh

2009-11-18 @ 23:01:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: mamma annsan

Kanlse sätta upp lite belysning på balkongen kan hjälpa o lysa upp tillvaron lite;)vi har satt upp lysande istappar och ljusslinga runt balkongräcket, (skoj att va först)

Hoppas din feber ger med sig nu, tänk att du kunde känna på dig att du skulle få biverkning.

Kramisar

2009-11-19 @ 17:00:17
Postat av: Barbro

Låter bra och så hoppas jag man blir hembjuden då och då.

2009-11-22 @ 17:04:21
Postat av: Anna

Vacker bild. Spännande.

2010-01-24 @ 19:05:10
URL: http://kreativitet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback